torsdag, december 31, 2009

Året som gått.

Skulle nog säga att det har varit ett bra år. Ny bil, hämta hunden YARA <3 , varit på bröllop R+L, haft semester för första gången någonsin m.m. Men året har gått så fort, kan inte fatta att hela året är slut nu. Vart tog det vägen?

För tillfället är jag på jobb, jobbat 07.30-14.00 idag, sedan hem en sväng och tillbaka på jobb 20.45-07.30.. nu i skrivandets stund är kl 02.20 och jag börjar känna mig ganska trött, och det är nästan 5 och en halv timme kvar innan jag får åka hem.

Freddys systerdotter fyller 14 idag/imorn (31/12) så det blir kaffe hos dem först och sen middag hos Annika och Allan på kvällen. 1 januari blir det jobb kl 07.30 så något drickande firande blir det inte.



Jag vill tacka ALLA mina vänner för ett fint år tillsammans. ALLA får känna sig träffade! ;)


*Ciao

1 kommentar:

Cecilia sa...

Gott Nytt år!! :) Kram!